28 Şubat 2011

Okyanus

Gözlerime baktı ta derinlere sonra "Okyanus kadar yalnızsın" dedi. Okyanus kadar yalnız olmak... Düşündüm sonra dediklerini, yalnız değil kalabalık düşündüm. Gülümsedim sonra. Okyanus olmak yalnız olmak değildir ki kalabalık olmaktır, bilinmeyenle dolu olmaktır. Okyanus sessizdir belki biraz da karanlık ama derinlerinde ta içinde bir dünya vardır süprizlerle dolu, capcanlı, rengarenk bir dünya; bir o kadar derin, bir o kadar renkli, bir o kadar gizemli. Evet evet ben okyanus kadar yalnızım yüreğimdeki renklerle hayal bile edilemeyecek canlılarla dolu:) Evet okyanus kadar yalnızım iyi ki.

6 yorum:

  1. Okyanus yalnız değil sadece sessizdir ve içinde bir çok hayat besler ve bir çok süprizlerle doludur içi...
    Önemli olan içine girecek bir yol bulmak,hangi yol onun yüreğinin yanından geçer...
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Emel hanım, sizi arka sokaklar dizisinde beğeniyle takip ediyorum ama bir konuyu merak ettim.
    İsminiz,konuk oyuncu bölümünde geçiyor. Acaba bir sonraki yayın döneminde de sizi Mesut komiserimizin yanında görebilecek miyiz?

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel şey şu yalnızlık.. :)

    YanıtlaSil
  4. Su, kendine sirdas ariyordu. Once buluta verdi sirrini. Agir geldi sir buluta.
    Saganak saganak doktu suyun tum sirlarini.
    Sonra gole gitti su. Ona anlatti derdini.
    Bu arada bulut suyun sirrini yagmur yapip, dolu yapip, kar yapip savurdugu icin,
    zaman zaman tasiyordu gol ve suyun sirri iyice aciga cikiyordu.

    Sonra nehre verdi su sirrini. Nehir aldi suyun sirrini cekti gitti.
    Dereye verdi. Dere biraz daha yavas olsada nehirden, o da goturdu suyun sirrini bir baska bilinmeze..Caglayanlar, selaleler,akarsular..Hepsi kayboluyordu bir anda.
    Sonra bir gun su takip etti dereyi. Dereye okyanusa kavusunca farketti su,
    butun sirlarinin akarsularla, caglayanlarla,irmaklarla...okyanusa tasindigini.

    Karar verdi su.Sirrini okyanusa verecekti. Oyle de yapti zaten.Tum sirlarini okyanusa verdi.
    Artık suyun sirrini okyanustan baskasi bilmiyordu.
    Ne tasti okyanus, ne bir baskasina tasidi suyun sirrini, ne de kurudu....
    Gecen karsilastik suyla. Bir bardaktaydi. Suskundu.
    Cok ugrastim konuşturamadım.Ben tam giderken '' Dur !'' dedi su. Durdum!

    '' Okyanus yurekli dostlar bulmadan sakin konusma! Tasiyamazlar,kaldiramazlar senin yukunu, canini yakarlar, utandirirlar....'' dedi......HAUTECOUTUREBAYANAYAKKABI

    YanıtlaSil